PAZARLAMA KULÜBÜ İLK ETKİNLİĞİ: NÖROPAZARLAMA

DOÇ. DR. YENER GİRİŞKEN İLE İLK ETKİNLİĞİMİZİ GERÇEKLEŞTİRDİK! 


Doç. Dr. Yener GİRİŞKEN Kimdir? 


  • Doktorasını İstanbul Üniversitesi Pazarlama Bilim Dalı’nda alan Dr. Yener Girişken, ABD’de Kuzey Karolina Üniversitesi’nde pazarlama odaklı MBA yapmıştır.

  • Türkiye’nin ilk nöropazarlama şirketi ThinkNeuro’nun kurucusu ve CEO’sudur. 

  • Thinkneuro, 2011 yılından itibaren nöropazarlama sistemleriyle reklam, alışveriş ve müşteri deneyimi (UX, CX), marka konumlandırma, dijital pazarlama araştırmaları yapmaktadır. Bu araştırmalar sırasında gönüllü deneklerin beyin görüntüleri (fNIRs, EEG) ve göz hareketleri (Eye Tracking) senkronize biçimde ölçülmektedir. TED konuşmacısı olan Girişken Türkiye ve dünyada nöropazarlama alanında akademik ve profesyonel birçok konferansa konuşmacı olarak davet edilmiştir. 

  • Dünya Nöropazarlama Bilim ve İş Konseyi (NMSBA)’nin Türkiye başkanı olan Girişken aynı zamanda Türkiye Araştırmacılar Derneği Yönetim Kurulu üyesidir. 

  • Gerçeği Algıla – Nöropazarlama Yolculuğunda İlk Adımlar isimli kitap başta olmak üzere birçok uluslararası akademik yayını bulunan Girişken, Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans ve Altınbaş Üniversitesi İşletme Yüksek Lisans Programları’nda nöropazarlama dersi vermektedir.

 



22 Şubat'ta gerçekleşen etkinliğimizde, Doç. Dr. Yener Girişken ile Nöropazarlama ve Pazarlama üzerine hoş bir sohbet gerçekleştirdik. Türkiye'de çok yeni teknolojilerden biri olması sebebiyle akıllarda oluşan soru işaretlerine cevap bulduğumuz; Eye Tracking, EEG, insanların bu konuya yaklaşımları gibi pek çok konuya değindiğimiz bir etkinlik oldu.




HIZLI ERİŞİM